مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-07سياسي

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 45 سال در البرز


سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: با ورود محموله جدید واکسن، ظرفیت تزریق واکسن در البرز و سایر استان ها چند برابر می شود.

- ایسنا/البرز سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: با ورود محموله جدید واکسن، ظرفیت تزریق واکسن در البرز و سایر استان ها چند برابر می شود.

مهرداد بابایی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه از دیروز واکسیناسیون افراد بالای 45 سال آغاز شده، اظهار کرد: از واجدین شرایط درخواست می شود قبل از مراجعه به مراکز تجمیعی حتما ثبت نام کنند و بدون نوبت مراجعه نداشته باشند.

وی ادامه داد: وقتی دامنه سنی تزریق پایین می آید، تعداد متقاضیان بالا می رود و در این شرایط ثبت نام و اخذ نوبت اهمیت بیشتری پیدا می کند چون در صورت تجمع بیش از حد، هم روند واکسیناسیون کند می شود و هم احتمال انتقال بیماری بالا می رود.

وی توضیح داد: از یک ماه گذشته تا کنون روند تزریق واکسیناسیون سرعت قابل قبولی داشته و اخیراً هم با ورود محموله جدید واکسن، ظرفیت تزریق واکسن در البرز و سایر استان ها چند برابر می شود.

این مسئول در پاسخ به اینکه آیا کسی که دز اول واکسن را در یک مرکز تزریق کرده می تواند دز دوم را در مرکز دیگری بزند اضافه کرد: اگر هر دو مرکز در یک شهر و شهرستان باشند مشکلی ندارد ولی این امکان (مگر در شرایط خاص) وجود ندارد که یک دز در یک استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 45 سال در البرز

آغاز واکسیناسیون افراد بالای 45 سال در البرز