مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:252021-09-07اقتصادي

وام 100 میلیونی کمیته امداد برای نیازمندان بوشهری


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت: افزایش تسهیلات اشتغال به میزان 100 درصد در سال جاری از 50 میلیون به 100 میلیون تومان سبب شده که میزان سرمایه گذاری برای ایجاد شغل بیشتر و انگیزه استفاده از این تسهیلات را بیشتر کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمدرضا میری صبح امروز در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: طی چند سال گذشته با تغییر رویکرد کمیته امداد به سمت توانمندسازی جامعه هدف این نهاد، شاهد ارائه خدمات مناسبی در این بخش هستیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ع) افزود: یکی از شاخص های توانمندسازی، ارائه تسهیلات اشتغال و کاریابی برای جامعه هدف این نهاد است که سبب شده میزان خوداتکایی این افراد بیشتر و زمینه نیاز به خدمات کمیته امداد کمتر باشد.

وی تصریح کرد: افزایش تسهیلات اشتغال به میزان 100 درصد در سال جاری از 50 میلیون به 100 میلیون تومان سبب شده که میزان سرمایه گذاری برای ایجاد شغل بیشتر و انگیزه استفاده از این تسهیلات را بیشتر کند.

میری ادامه داد: در سال جاری در بخش اشتغال و از محل بند ب تبصره 16 قانون بودجه عمومی کشور، به همراه منابع اشتغال روستایی و صندوق قرض الحسنه ولایت، 319 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام 100 میلیونی کمیته امداد برای نیازمندان بوشهری

وام 100 میلیونی کمیته امداد برای نیازمندان بوشهری