موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست - تامين اجتماعي - همسان سازي حقوق بازنشستگان - انتخابات رياست جمهوري - همسان سازي حقوق - رياست جمهوري - افزايش حقوق بازنشستگان - باشگاه پرسپوليس - خيلي دور خيلي نزديك - پايان رژيم صهيونيستي - استقرار - محمدحسين جعفريان - نسخه مرمت شده فيلم فردوسي - 350 هزار ميليارد تومان - المپيادهاي علمي - سرنمك - هواپيماي مالزي - كميته بين المللي صليب سرخ - اسپانيا و مراكش - عليرضا اصغري - آبفاي روستايي

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:302021-09-07اجتماعي

آغاز ساخت خوابگاه دانش آموزی عشایری خراسان شمالی در مراوه تپه تا پایان امسال


مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی از آغاز ساخت خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزی عشایری این استان در شهر مراوه تپه در استان گلستان تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی مدیر کل نوسازی مدارس خراسان شمالی از آغاز ساخت خوابگاه شبانه روزی دخترانه دانش آموزی عشایری این استان در شهر مراوه تپه در استان گلستان تا پایان امسال خبر داد.

امین فلاح در گفت و گو با ایسنا، گفت: قرار بر این است تا این پروژه با مشارکت خیر مدرسه ساز ساخته شود و مذاکرات اولیه نیز در این ارتباط صورت گرفته است.

وی افزود: ساخت این خوابگاه موجب می شود تا دانش آموزان دختر عشایر که در مناطق فاقد امکانات تحصیلی قشلاقی مستقر می شوند، از تحصیل بازنمانند و به تحصیل ادامه دهند.

فلاح ادامه داد: در سال گذشته 30 دستگاه کانکس چرخ دار به همراه سرویس بهداشتی خریداری شد و در اختیار دانش آموزان عشایری قرار گرفت.

وی اظهارکرد: علاوه بر آن طی سال گذشته رقم 300 میلیون تومان برای تعمیر کلاس های کانکسی دانش آموزان عشایری، خرید لوازم و تجهیزات این کانکس ها هزینه شد.

این مقام مسئول با اشاره به انعقاد تفاهم نامه ای میان سازمان نوسازی مدارس و سازمان عشایری کشور، گفت: طی این تفاهم نامه مقرر شد تا نیازهای مدارس عشایری در ارتباط با نیاز به مدارس عشایری جدید و یا تجهیزات احصاء شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت خوابگاه دانش آموزی عشایری خراسان شمالی در مراوه تپه تا پایان امسال

آغاز ساخت خوابگاه دانش آموزی عشایری خراسان شمالی در مراوه تپه تا پایان امسال