مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 05:452021-09-07فرهنگي

وضعیت سینما هجرت کرج بدتر شده است!


شورای پنجم اعتقاد بر حفظ سینما در بافت قدیمی میدان کرج داشتند و می خواستند این مجموعه پس از بازسازی رونق گذشته خود را بازیابد ولی این اتفاق نیفتاد و شرایط را بلاتکلیف نگه داشتند.

- ایسنا/البرز رییس حوزه هنری استان البرز گفت: شورای پنجم اعتقاد بر حفظ سینما در بافت قدیمی میدان کرج داشتند و می خواستند این مجموعه پس از بازسازی رونق گذشته خود را بازیابد ولی این اتفاق نیفتاد و شرایط را بلاتکلیف نگه داشتند.

محمد مهرابی در گفت وگو با ایسنا با اشاره به اینکه وضعیت سینما هجرت کرج خوب نیست، اظهار کرد: از سال 91 در حال مذاکره با شهرداری هستیم تا ملکی را با این سینما تهاتر کنند و بتوانیم در مکانی مناسب پردیس سینمایی بسازیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه هنری متولی سینماهای کشور است، گفت: اختصاص زمین برای ساخت پردیس سینمایی توسط حوزه هنری در شورای چهارم پیگیری و مصوب شد.

وی توضیح داد: در همان دوران زمین معوضی نیز معرفی شد و حوزه هنری نقشه و طرح پیشنهادی برای ساخت پردیس سینمایی را هم ارائه داد ولی متاسفانه این روند در شورای پنجم متوقف شد.

مهرابی اضافه کرد: شورای پنجم اعتقاد بر حفظ سینما در بافت قدیمی میدان کرج داشتند و می خواستند این مجموعه پس از بازسازی رونق گذشته خود را بازیابد ولی این اتفاق نیفتاد و شرایط را بلاتکلیف نگه داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سینما هجرت کرج بدتر شده است!

وضعیت سینما هجرت کرج بدتر شده است!