مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:102021-09-07بين الملل

دیدار بورل با رییس جمهور و رییس پارلمان عراق با تاکید بر تداوم حمایت اتحادیه اروپا


مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در سفرش به عراق با رییس جمهور و رییس پارلمان این کشور دیدار و درباره روابط مشترک و اهمیت تقویت و توسعه آن گفتگو کرد.

- مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا در سفرش به عراق با رییس جمهور و رییس پارلمان این کشور دیدار و درباره روابط مشترک و اهمیت تقویت و توسعه آن گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری شفق نیوز عراق، دفتر رسانه ای برهم صالح، رییس جمهور عراق در بیانیه ای اعلام کرد: صالح در بغداد میزبان جوزپ بورل، مسؤول سیاست خارجه اتحادیه اروپا بود و با او درباره روابط مشترک و اهمیت تقویت و توسعه آنها در زمینه های مختلف گفتگو کرد.

طبق این بیانیه، صالح حمایت اتحادیه اروپا از عراق در حوزه های سیاسی، امنیتی، انسانی، اقتصادی و طرح های خدماتی و بازسازی ها را ستود و بر اهمیت همکاری در مسایل مهم و در راس آنها ادامه جنگ علیه تروریسم و تضمین نبود پناهگاه هایی برای آن در تمامی مناطق تاکید کرد.

رییس جمهور عراق در ادامه اتحادیه اروپا را به حمایت از توسعه اقتصاد این کشور، کمک به مبارزه با فساد و بازگرداندن پول های به سرقت رفته عراق، حمایت از طرح های این کشور برای مقابله با بحران تغییر آب وهوا و حفاظت از محیط زیست که چالش بزرگ پیش روی این کشور و کل منطقه و جهان است، تشویق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار بورل با رییس جمهور و رییس پارلمان عراق با تاکید بر تداوم حمایت اتحادیه اروپا

دیدار بورل با رییس جمهور و رییس پارلمان عراق با تاکید بر تداوم حمایت اتحادیه اروپا