مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-07اجتماعي

از سرگیری فعالیت های مدرسه ترافیک مهریز


رییس شورای شهر مهریز از راه اندازی مجدد مدرسه ترافیک این شهر برای آشنایی دانش آموزان مهریزی با مسائل ترافیکی خبر داد.

- ایسنا/یزد رییس شورای شهر مهریز از راه اندازی مجدد مدرسه ترافیک این شهر برای آشنایی دانش آموزان مهریزی با مسائل ترافیکی خبر داد.

سید محمد امین بیدکی در جلسه هم اندیشی روز دوشنبه پیرامون آموزش فرهنگ نظم و ایمنی ترافیکی با مسئولان شهرستان، اظهار کرد: مدرسه ترافیک در شهرستان مهریز دوباره راه اندازی می شود تا دانش آموزان از ابتدای تحصیل با مسائل ترافیکی آشنایی پیدا کنند.

وی ادامه داد: جلساتی نیز هر دو هفته یک بار با نهادها و موسساتی که در مسئله فرهنگ سازی دخیل هستند برگزار خواهد شد تا نتیجه آن منجر به کمتر شدن حوادث و تصادفات رانندگی و خسارات مالی و جانی شود.

بیدکی ادامه داد: با دستور دادستان نیز گزارشی از متخلفان حادثه ساز رانندگی تهیه شود و چنانچه دوربین های میادین در کنترل ترافیک و تخلفات رانندگان می تواند در این حوزه کمک کند، خودروی متخلفان به خصوص افرادی که تخلف آنها حادثه ساز است، با هماهنگی پلیس راهور و نیروی انتظامی توقیف شود.

سرهنگ وحید احمدی فرمانده نیروی انتظامی مهریز هم در این نشست اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در مجموع 317 فقره تصادف در سطح شهرستان اتفاق افتاده که از این تعداد 74 فقره تص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از سرگیری فعالیت های مدرسه ترافیک مهریز

از سرگیری فعالیت های مدرسه ترافیک مهریز