مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-07ورزشي

مدال قهرمانان خراسان شمالی برگردن کادردرمان جبهه سلامت استان


قهرمانان جودو خراسان شمالی صبح امروز با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد حضور یافته و به پاس قدردانی از زحمات کادر بهداشتی و درمانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، قهرمانان جودو خراسان شمالی صبح امروز با حضور آرش میراسماعیلی رییس فدراسیون جودو در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد حضور یافته و به پاس قدردانی از زحمات کادر بهداشتی و درمانی، مدال های خود را تقدیم تعدادی از مدافعان سلامت کردند.

در این دیدار قهرمانان استان بهزاد وحدانی، قاسم باغچقی، یونس کریمان، بریمانلو و علی محمدنیا که تاکنون توانستند به مدال های آسیایی دست پیدا کنند 5 مدال خود را به مدافعان سلامت استان اهدا کردند.

میراسماعیلی در همین خصوص اظهار کرد:این برنامه به پاس قدردانی از تلاش های کادر درمانی کشور که در طول این مدت دو سال زحمات بسیار زیادی برای بهبودی عزیزانمان کشیدند انجام شد.

وی گفت: امروز این قهرمانان مدال هایی را تقدیم کردند که بخاطر آن قطره قطره وجودشان را صرف به دست آوردن آن کردند اما با ارزش تر از این کاری بود که کادر درمانی در بیمارستان ها انجام دادند.

انتهای پیام/ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدال قهرمانان خراسان شمالی برگردن کادردرمان جبهه سلامت استان

مدال قهرمانان خراسان شمالی برگردن کادردرمان جبهه سلامت استان