مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:052021-09-07سياسي

آزادی 13 محکوم مالی یزدی در ماه محرم 1400


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی تعداد 13 محکوم مالی جرائم غیر عمد یزدی درماه محرم با اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی خبر داد.

- ایسنا/یزد مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی تعداد 13 محکوم مالی جرائم غیر عمد یزدی درماه محرم با اجرای پویش هر هیئت آزادی یک زندانی خبر داد.

سید مسعود عظیمی ضمن تقدیر و تشکر از تلاش بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد، گفت: از این تعداد آزادی تعداد دو مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و تعداد 11 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل از زندان آزاد شدند.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد شده، تعداد هفت مددجو مربوط به محکومین مالی ، تعداد یک مددجو محکوم مهریه، تعداد چهار مددجو محکوم دیه حادثه کار و یک مددجو محکوم پرداخت به دیه تصادفات رانندگی بودند.

این مسئول در ادامه افزود: بدهی این مددجویان مبلغ 59 میلیارد و 400 میلیون ریال بود که مبلغ 13میلیارد و 600 میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 45 میلیارد و 800 میلیون ری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 13 محکوم مالی یزدی در ماه محرم 1400

آزادی 13 محکوم مالی یزدی در ماه محرم 1400