مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-07اقتصادي

تعاونی های سمنان سالانه 20 میلیون دلار صادرات انجام می دهند


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان گفت: 12 تعاونی صادرکننده در این استان وجود دارد که سالانه بالغ بر 20 میلیون دلار صادرات به کشورهای مختلف جهان انجام می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، اسماعیل غنیان ظهر امروز در آیین تجلیل از تعاونی های برتر ملی و استانی که به مناسبت گرامیداشت هفته تعاون در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: تعاون یکی از ارکان اقتصادی کشور است که باید با رویکرد اقتصاد مقاومتی و مردمی بودن آن، توجه ویژه ای به تعاونی ها شود.

وی افزود: جشنواره تعاونی های برتر کشور، هرساله در هفته تعاون به منظور ایجاد انگیزه بین تعاونی ها و الگوسازی برای جوانان تحصیل کرده برگزار می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان ادامه داد: تعاونی ها در بسیاری از برهه های حساس نظام همچون دوران جنگ، ابتدای انقلاب و سایر موارد، بسیاری از بحران ها را مدیریت و رفع کردند.

غنیان با بیان اینکه اشتغال نیروهای متخصص و تحصیل کرده یکی از مزیت های اصلی و مهم تعاونی ها است، اضافه کرد: نیاز است تا به صورت جدی و ویژه به بخش تعاونی ها در کشور توجه شود.

وی با بیان اینکه 75 تعاونی و اتحادیه استان سمنان توانستند اطلاعات خود را در سامانه خوداظهاری ثبت کنند، عنوان کرد: ما در 6 گرایش در تعاونی های این اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعاونی های سمنان سالانه 20 میلیون دلار صادرات انجام می دهند

تعاونی های سمنان سالانه 20 میلیون دلار صادرات انجام می دهند