مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 08:452021-09-07اقتصادي

بهترین فایل های اجاره آپارتمان در تهران را از کیلید بخواهید


طبق گزارش های بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در کلان شهر تهران به متری 30 میلیون و 44 هزار تومان افزایش یافته است قلی خسروی رییس اتحادیه املاک کشور بر این باور است که متوسط قیمت مسکن در تهران متری 26 تا 27 میلیون تومان بوده است.

- دارند.

از لحاظ موقعیت مکانی وقتی وارد محله سعادت آباد می شوید در شمال این محله اوین، فرحزاد و کوی فراز، در جنوب شهرک غرب، در شرق اوین و بزرگراه چمران و در غرب فرحزاد را مشاهده خواهید کرد که قرارگرفتن این محله در یکی از بهترین نقاط تهران زمینه ای را ایجاد کرده که میزان تقاضا برای خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد بالا باشد.

اگر تمایل به خرید و اجاره آپارتمان در سعادت آباد را دارید لازم است به این نکته توجه کنید که دسترسی های این محله به نقاط مختلف تهران بسیار مناسب است زیرا امکان تردد از بزرگراه یادگار امام، بزرگراه هاشمی رفسنجانی، بلوار پاک نژاد، پل مدیریت و همچنین بزرگراه چمران بستری را فراهم کرده که ساکنان این محله نگرانی را در خصوص گرفتاری در ترافیک های طاقت سرای شهر تهران نداشته باشند.

برای علاقه مندان به زندگی در محله های خوش آب وهوا نیز سعادت آباد می تواند گزینه ای مناسب باشد زیرا قرارگرفتن این محله در کوهپایه های البرز و برخورداری از پارک ها و بوستان هایی همچون پارک سنگی، ژوراسیک، پرواز و آس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهترین فایل های اجاره آپارتمان در تهران را از کیلید بخواهید

بهترین فایل های اجاره آپارتمان در تهران را از کیلید بخواهید