مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:102021-09-07اجتماعي

والدین نقش مهمی در مطالعه کودکان دارند


مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: پرورش ذهن کودکان با مطالعه کتاب های مفید قطعا تاثیر مثبتی در آینده آن ها خواهدداشت.

- ایسنا/زنجان مدیرکل امور کتابخانه های عمومی استان زنجان گفت: پرورش ذهن کودکان با مطالعه کتاب های مفید قطعا تاثیر مثبتی در آینده آن ها خواهدداشت.

امیرعلی نیک بخش در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با اهمیت مطالعه کتاب برای کودکان و نوجوانان، اظهار کرد: مطالعه کودکان و نوجوانان مسئله بسیار مهمی برای کتابخانه های کشور است و به همین منظور در همه کتابخانه ها بخش مستقلی با عنوان کودک برای آن ها ایجاد شده است.

وی افزود: کودکان دارای روح لطیفی هستند و اطلاعات چندانی نیز ندارند و اگر بتوانیم ذهن یک کودک را با مطالعه کتاب های مفید و خوب پرورش دهیم، قطعاً در آینده آن ها نیز تاثیر مثبتی خواهیم گذاشت.

این مسئول با اشاره به نقش والدین در مطالعه کودکان، تصریح کرد: والدین آینه ای برای کودکان بوده و کودکان رفتار آن ها را برای خود الگو قرار می دهند، به همین دلیل والدین نقش مهمی را در مطالعه کودکان دارند و اگر والدین اهل مطالعه باشند و به کتاب و کتاب خوانی اهمیت دهند، قطعاً فرزندان آن ها نیز اهل مطالعه و کتاب خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والدین نقش مهمی در مطالعه کودکان دارند

والدین نقش مهمی در مطالعه کودکان دارند