مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-07سياسي

برپایی 7200 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف


مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از برپایی 7 هزار و 300 روضه خانگی با حضور مبلغان این سازمان خبر داد و گفت: طرح «هر خانه یک هیئت» از یکم تا دوازدهم ماه محرم اجرایی شد.

- مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف از برپایی 7 هزار و 300 روضه خانگی با حضور مبلغان این سازمان خبر داد و گفت: طرح هر خانه یک هیئت از یکم تا دوازدهم ماه محرم اجرایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازو در هفت مناسبت مذهبی مهم، شاهد اعزام مبلغ توسط اداره کل اعزام مبلغ بودیم، به طوری که در هیچکدام از مناسبت های تبلیغی نبوده که اعزام مبلغ صورت نگیرد.

وی با بیان اینکه با توجه به محدودیت های ناشی از شیوع بیماری، استفاده از ظرفیت فضای مجازی در دستور کار قرار گرفته است، افزود: کانال ها و صفحات اختصاصی مراکز افق و بقاع متبرکه از قبل فعالیت می کردند و مخاطبانی داشتند که اقدامات تبلیغی هم با بهره گیری از همین پتانسیل جزو اولویت ها قرار گرفت، به طوری که تبلیغ دینی در یک هزار و 800 کانال در حال انجام است.

مدیرکل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: در دهه نخست ماه محرم امسال هم براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند ما نیاز به مجالس حسینی داریم، سعی کردیم با رعایت همه پروتکل ها، اعزام حضوری و مجازی در دستور کار سازمان اوقاف قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی 7200 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف

برپایی 7200 روضه خانگی با حضور مبلغان سازمان اوقاف