مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-07اقتصادي

15 درصد اشتغال ایجاد شده در استان سمنان سهم تعاونی ها است


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سمنان، با اشاره به سهم بخش تعاون از اشتغال استان، گفت: 15 درصد اشتغال ایجاد شده سهم تعاونی ها است.

- ، اسماعیل غنیان ظهر سه شنبه در نشست تجلیل از تعاونی های برتر استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه جشنواره تعاونی های برتر کشور، هر ساله در هفته تعاون به منظور ایجاد انگیزه در بین تعاونی ها و الگو سازی برای جوانان تحصیل کرده برگزار می شود، تاکید کرد: 75 تعاونی و اتحادیه استان توانستند اطلاعات خود را در سامانه خود اظهاری ثبت کنند.

وی با بیان اینکه ما در سطح استان در شش گرایش در تعاونی های استان، توانستیم امتیازات لازم برای شرکت در بخش تعاونی های برتر ملی را کسب کنیم، افزود: علاوه بر این تعداد تعاونی شرکت کننده در بخش تعاونی های برتر ملی کشور، هفت تعاونی استان با احتساب امتیازات کسب شده، شایسته تقدیر در استان شناخته شدند.

سهم تعاون از صادرات دبیر کارگروه اشتغال استان سمنان با بیان اینکه در سال 99، چهار تعاونی از استان سمنان در بخش ملی تقدیر شدند و در سال جاری نیز یک تعاونی از استان در بین 15 تعاونی برتر ملی کشور قرار دارد، ابراز کرد: 15 درصد اشتغال مستقیم ایجاد شده در استان توسط تعاونی ها شکل گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 درصد اشتغال ایجاد شده در استان سمنان سهم تعاونی ها است

15 درصد اشتغال ایجاد شده در استان سمنان سهم تعاونی ها است