مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 13:452021-09-07ورزشي

تکمیل زمین چمن طبیعی ورزشگاه 15 هزار نفری رفسنجان تا پایان آبان ماه


مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید و پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی های لیگ برتر اعلام کرد.

- ایسنا/کرمان مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران از روند احداث و تجهیز ورزشگاه شهدای صنعت مس رفسنجان بازدید و پایان آبان ماه را زمان تحویل زمین چمن طبیعی این ورزشگاه جهت انجام بازی های لیگ برتر اعلام کرد.

اردشیر سعدمحمدی عصر امروز 16 شهریورماه در بازدید از روند احداث و تجهیز این ورزشگاه 15 هزار نفری یکسری مشکلات فنی موجود را علّت کُند بودن اجرای پروژه عنوان و اظهار کرد: سعی می کنیم انگیزه کار در نیروهای انسانی را در اجرای زمین شماره دو این ورزشگاه افزایش دهیم تا به صورت شبانه روزی و 24 ساعته کار کنند و بتوانیم تا پایان شهریورماه زمین آماده نصب چمن طبیعی باشد.

وی افزود: تا پایان آبان ماه امسال هم این زمین مجهز به چمن طبیعی می شود و جهت انجام بازی های لیگ برتری مورداستفاده قرار خواهد گرفت.

سعدمحمدی تصریح کرد: از آنجایی که بحث هیبریدی دارای کیفیت های مختلف و نیازمند مطالعاتی است لذا زمین دیگری را با استفاده از بررسی های فنی و دقیق به چمن هیبریدی مجهز خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل زمین چمن طبیعی ورزشگاه 15 هزار نفری رفسنجان تا پایان آبان ماه

تکمیل زمین چمن طبیعی ورزشگاه 15 هزار نفری رفسنجان تا پایان آبان ماه