مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 شهریور 1400 ساعت 16:352021-09-07سياسي

تغییر کاربری 50 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در بوکان متوقف شد


در سایه فعالیت تیم های گشت حفاظت از کاربری اراضی کشاورزی در سطح شهرستان، از تغییر کاربری غیرمجاز 50 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی واقع در روستای کوسه بوکان جلوگیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی انور امینی خواه اظهار داشت: این اقدامات در راستای صیانت از اراضی کشاورزی و به استناد تبصره  2 ماده 10 قانون اصلاحی حفظ کاربری اراضی و با حضور نماینده دادستان، رییس و همکاران امور اراضی مدیریت و پاسگاه نیروی انتظامی انجام شده است.

وی ادامه داد: تغییر کاربری غیرمجاز دیوارکشی و استخر و فنس کشی از مصادیق تغییر کاربری غیرمجاز هستند که در این راستا به تعداد 12 مورد قلع و قمع مستحدثات صورت گرفت.

مدیر جهاد کشاورزی بوکان با اشاره به اینکه بر اساس قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی، بدون اخذ مجوز از کمیسیون مربوط از سازمان جهاد کشاورزی ممنوع است، گفت: با متخلفان، طبق قانون برخورد و نسبت به قلع و قمع برابر مواد تبصره 2 ماده 10 و ماده سه قانون مذکور اقدام می شود.

امینی خواه همچنین از روستاییان و کشاورزان در خواست کرد در صورتی که قصد احداث بنا و تاسیسات یا دیوارکشی در اراضی زارعی و باغی متعلق به خود را دارند، قبل از هرگونه اقدامی از طریق تماس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری 50 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در بوکان متوقف شد

تغییر کاربری 50 هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در بوکان متوقف شد