مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 01:552021-09-07سياسي

فسادستیزی؛ از مطالبه عمومی تا رویکرد دولت


چه در عملکرد و چه در اظهارات مشخص است، دولت سیزدهم و در راس آن رییس جمهور دال مرکزی اقدامات خود را عدالت ورزی و مبارزه با فساد قرار داده اند و در همین راستا چه با تاسیس نهادهایی خاص و چه با طراحی دستورالعمل های ضد فساد، - گروه سیاسی خبرگزاری فارس- مبارزه با فساد یکی از عوامل آسیب دیدن سرمایه اجتماعی است و عاملی است که زمینه بسیاری از نارضایتی های اجتماعی و سیاسی را منجر شده است.

اساسا یکی از مواردی که آیت الله رییسی توانست با اقبال عمومی مواجه شود، بلند کردن عَلَم مبارزه با فساد بود و بدیهی است که وی نیز باید این امر را هم در شعارهای خود در دوران انتخابات ریاست جمهوری و هم پس از پیروزی در انتخابات و به عنوان رییس جمهور جای می داد یا بهتر بگوییم مبارزه با فساد باید نگین تلاش های دولت سیزدهم باشد.

*تاکید بر مبارزه فساد در انتخابات از همین روست که رییسی یازدهم خردادماه در خلال تبلیغات انتخاباتی بود که تاکید کرد: انگیزه من برای حضور در انتخابات حل مشکلات مردم و کاهش درد و رنج و مبارزه با بی عدالتی و فساد است .

    رییس جمهور فعلی کشورمان در دوران تبلیغات انتخاباتی با تاکید بر خشکاندن ریشه های فساد، انگیزه از حضور در انتخابات را لبیک به درخواست های مردم عنوان کرد و گفت: با شناختی که از مسائل کشور دارم بسیاری از مشکلات امروز ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فسادستیزی؛ از مطالبه عمومی تا رویکرد دولت

فسادستیزی؛ از مطالبه عمومی تا رویکرد دولت