مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-07اجتماعي

صرفه جویی 23 مگاواتی با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از ابتدای سال تاکنون 7 هزار و 500 دستگاه ماینر در استان اصفهان در 450 محل کشف شده است که 23 مگاوات توان تولید برق داشته اند.

- منصور شیشه فروش امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه در استان 11 هزار کیلومتر راه ، 412 کیلومتر آزادراه و 5 هزار کیلومتر راه روستایی داریم، اظهار داشت: در 8 شهرستانی که کویری هستند این راه ها تحت تأثیر گرد و غبار قرار می گیرند، بنابراین طبق تفاهم نامه اداره راه، منابع طبیعی و هواشناسی مقرر شد کانون های فرسایش بادی شناسایی شده و برای نهال کاری اطراف جاده ها اقدام شود و طرح های بادشکن نیز برای جلوگیری از حوادث اجرا شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: در فروردین ماه امسال به علت خیزش گرد و غبار در دو مقطعی که وزش باد شدید اتفاق افتاد در بیش از 100 کیلومتر راه تصادفات زنجیره ای رخ داد و علت آن خیزش گرد و غبار بود که مانع دید رانندگان شده بود.

وی با تأکید بر اینکه از سازمان جنگل ها و مراتع درخواست ویژه داریم که اعتبارات لازم برای اجرای طرح های نهال کاری، حفاظت از جاده ها و مناطق مسکونی که حدود 500 میلیارد تومان برآورد شده را تأمین کند، گفت: از ابتدای سال تاکنون 45 روز ناسالم در استان داشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صرفه جویی 23 مگاواتی با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان

صرفه جویی 23 مگاواتی با کشف 7 هزار ماینر در اصفهان