مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-08پزشكي

فیزیوتراپی تنفسی؛ در دسترس ترین راه برای بهبود کرونایی ها


رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه بطری بخور سرد وسیله کمکی برای بهبود تنفس بیماران مبتلا به کروناست، گفت: در این روش عرق آویشن، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس بخش عفونی بیمارستان ولیعصر(عج) بیرجند با بیان اینکه بطری بخور سرد وسیله کمکی برای بهبود تنفس بیماران مبتلا به کروناست، گفت: در این روش عرق آویشن، عرق نعنا، عرق بابونه و کمی قطره سیاه دانه را داخل یک بطری ریخته تا بیمار استنشاق کند.

مسعود ضیایی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: برای مبارزه با ویروس کرونا باید راه های مختلف درمانی را بشناسیم تا بتوانیم به بیماران بهتر کمک کنیم تا ابتدا بتوانند بهتر نفس کشیده و کم کم ریه آن ها بهبود یابد.

رییس مرکز تحقیقات بیماری های عفونی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند و فوکال پویینت علمی مراقبت و مدیریت بیماری های عفونیبا بیان اینکه یکی از این راه ها، بخور داروهای گیاهی است، تصریح کرد: این بطری بخور حاوی عرق آویشن، نعنا و بابونه است و تنها در برخی بیماران کرونایی به توصیه پزشک استفاده می شود.

ضیایی ادامه داد: در این روش عرق آویشن، عرق نعنا، عرق بابونه و کمی قطره سیاه دانه را داخل یک بطری ریخته و میزان عرق آویشن باید دو برابر باشد؛ استفاده از عرق نعنا به تنهایی باعث سوزش در مجرای تنفسی می شود و میزان عرق آویشن در این روش با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیزیوتراپی تنفسی؛ در دسترس ترین راه برای بهبود کرونایی ها

فیزیوتراپی تنفسی؛ در دسترس ترین راه برای بهبود کرونایی ها