مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-08اقتصادي

فروش و توزیع سیمان اردبیل با راه اندازی سامانه های جدید شفاف می شود


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: با به کارگیری سامانه های جدید در کارخانه سیمان اردبیل، فروش و توزیع سیمان شفاف و بدون فساد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، ارژنگ عزیزی صبح امروز در بازدید از کارخانه سیمان اردبیل اظهار کرد: با به کارگیری سامانه های جدید سیمان یاب و ثبت شماره رهگیری در کارخانه سیمان اردبیل، فروش و توزیع سیمان شفاف و بدون فساد می شود.

وی با اشاره به سامانه اول افزود: سامانه سیمان یاب تا اواخر مهرماه راه اندازی می شود که از مزایای آن می توان به تبدیل تجارت سنتی به الکترونیک، احراز کامل هویت خریداران گسترش شبکه مویرگی، شفافیت و فسادزدایی در حوزه فروش، از بین بردن رانت در فروش سیمان و ایجاد نرخ یکسان برای خریداران و هماهنگی شرکت های تابعه، حذف رقابت های درون گروهی و جلوگیری از پول شویی و فرار مالیاتی اشاره کرد.

کارخانه سیمان به مشتریان استان اردبیل اولویت دهد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل به سامانه دوم نیز اشاره کرد و ادامه داد: سامانه دوم مربوط به ثبت شماره سریال رهگیری روی پاکت سیمان است که این سامانه نیز تا آخر شهریورماه راه اندازی خواهد شد.

  عزیزی بیان کرد: تمامی واحدهای تولیدی سیمان ملزم به عرضه محصولات خود در بورس بوده که اقدامات کارخانه سیمان اردبیل در بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش و توزیع سیمان اردبیل با راه اندازی سامانه های جدید شفاف می شود

فروش و توزیع سیمان اردبیل با راه اندازی سامانه های جدید شفاف می شود