مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-08سياسي

توزیع 185 هزار پرس غذا در بین مددجویان زنجانی


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از توزیع 185 هزار پرس غذا بین مددجویان زنجانی خبر داد.

- هدایت صفری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: همزمان با ماه محرم، طرح اطعام و احسان حسینی با هدف کمک و ارتقای وضعیت معیشت خانواده های نیازمند آغاز و تا پایان ماه صفر ادامه دارد.

وی با تشریح برنامه های کمیته امداد در طرح اطعام حسینی افزود: در این طرح که از دهه ولایت و عید سعید غدیر کلید خورده است، مراکز اطعام و آشپزخانه ها با همکاری مراکز نیکوکاری سپاه، بسیج و دیگر نهادها در سراسر کشور اقدام به طبخ و توزیع غذای گرم میان نیازمندان می کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: از ابتدای ماه محرم تا کنون بیش از 185 هزار و 315 پرس غذای گرم در آشپزخانه های اطعام حسینی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی طبخ و در بین مددجویان و افراد نیازمند توزیع شده است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی غذاهای توزیع شده 5 میلیارد و 256 میلیون تومان است، افزود: 72 آشپزخانه اطعام حسینی از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر آماده طبخ و توزیع غذای گرم برای خانواده های ایتام، نیازمندان و سالمندان در استان هستند.

صفری همچنین بر استفاده از ظرفیت هیأت های مذهبی و عزاداری در طرح اطعام حسینی و احسان حسینی با رعایت دستور العمل های بهداشتی برای کمک به نیازمندان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 185 هزار پرس غذا در بین مددجویان زنجانی

توزیع 185 هزار پرس غذا در بین مددجویان زنجانی