مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-08اقتصادي

استاندار مرکزی عنوان کرد: رشد 30 درصدی آموزش کارکنان دولت در سال 99


استان مرکزی در سال 99 شاهد رشد 30 درصدی آموزش نیروهای دولتی بوده است، این میزان از رشد آموزش بخصوص در رده های کارشناسی و برای بانوان که نشان دهنده رعایت عدالت جنسیتی است، - استاندار مرکزی عنوان کرد: رشد 30 درصدی آموزش کارکنان دولت در سال 99 ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی در سال 99 شاهد رشد 30 درصدی آموزش نیروهای دولتی بوده است، این میزان از رشد آموزش بخصوص در رده های کارشناسی و برای بانوان که نشان دهنده رعایت عدالت جنسیتی است، کارنامه بسیار خوبی در سال پایانی دولت دوازدهم را ارائه می دهد.

سیدعلی آقازاده روز چهارشنبه 17 شهریورماه در نشست بیست وچهارمین جشنواره شهیدرجایی اظهار کرد: علیرغم وجود بیماری کرونا و افزایش آموزش غیر حضوری، شرایط آموزش کارکنان در استان مرکزی در سال 99 به نسبت سال 98 از رشد بسیار خوبی برخوردار بوده است و امید است این آموزش ها بتواند از میزان انحرافات اداری بکاهد.

وی ادامه داد: اگر این آموزش ها در سال 1400 و در دوره دولت جدید ادامه داشته باشد می تواند از خطاها و مفاسد که از روی عدم اطلاع و عدم توجیه کارکنان ، پرسنل و مدیران است بکاهد.

همچنین آموزش می تواند از ایجاد انحرافات اداری که مشکلات بسیاری را برای دستگاه های اجرایی و قضایی به دنبال دارد و معضلات و گره های کور و نابسامانی هایی که در این دستگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار مرکزی عنوان کرد: رشد 30 درصدی آموزش کارکنان دولت در سال 99

استاندار مرکزی عنوان کرد: رشد 30 درصدی آموزش کارکنان دولت در سال 99