مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-08ورزشي

شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم داری می کند


شورای اسلامی شهر همدان بحث تعیین تکلیف تیم فوتبال شهرداری همدان مطرح شد که اعضای شورای اسلامی با اکثریت آرا موافقت خود را نسبت به تیم داری تیم فوتبال شهرداری همدان اعلام کردند.

- ، در بیست و یکمین جلسه صحنه شورای اسلامی شهر همدان با حضور 11 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر و رییس سازمان و معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان پیرامون تعیین تکلیف تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور برگزار شد.

روح الله وجدی هویدا در صحن شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه شهرداری همدان چندین سال است که در حوزه تیم داری فوتبال با بیش از 80 درصد ظرفیت بومی فعالیت می کند، اظهار داشت: خوشبختانه سال گذشته با صعود تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور جو خوبی در فوتبال همدان به وجود آمد و بعد از سال ها شاهد شور و نشاط خاصی در بین علاقه مندان به فوتبال و ورزش دوستان همدانی بودیم.

رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان افزود: باشگاه شهرداری همدان در غرب کشور بهترین آکادمی را دارد و در تمام رده های سنی در فوتبال تیم داری می کند که این شرایط در کم تر باشگاهی در فوتبال ایران شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با کم ترین مبلغ تیم فوتبال شهرداری همدان به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کرد، گف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم داری می کند

شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم داری می کند