مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 09:352021-09-08اقتصادي

جذب تسهیلات و هزینه کرد 50 میلیاردی نهاد آبادانی و پیشرفت «درمیان»


مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی شهرستان درمیان با اشاره به جذب و هزینه کرد بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار این نهاد، گفت: 35 میلیارد تومان از این اعتبارات در خدمت و محرومیت زدایی و مابقی در قالب تسهیلات و وام های کم بهره بوده است.

- به  گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام سعید پورمهدوی ظهر  امروز در نشست خبری، اظهار داشت: بنیاد علوی به عنوان بازوی خدمت رسانی و محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در نقش حمایتگر اقشار محروم و مستضعف ظاهر شده است.

وی افزود: طرح آبادانی و پیشرفت  بنیاد علوی برگرفته از طرح قلعه گنج است که به عنوان پایلوت فعال و اسناد پیشرفت و آبادانی تدوین شده است.

پورمهدوی گفت: از 92 روستای بالای 20 خانوار شهرستان درمیان در سال 99 تعداد 40 روستای محروم در 8 منطقه هدف گذاری شده که در سال جاری و 1401 به 100 روستا افزایش می یابد.

وی با اشاره به جذب و هزینه کرد بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی شهرستان درمیان، خاطرنشان کرد: 35 میلیارد تومان از این اعتبارات در خدمت و محرومیت زدایی و مابقی در قالب تسهیلات و وام های کم بهره بوده است.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی شهرستان درمیان گفت: حوزه فرهنگی در مجموع 8 میلیارد تومان، حوزه عمرانی و زیرساخت ها 6 میلیارد و 500 میلیون تومان، توسعه فضای آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب تسهیلات و هزینه کرد 50 میلیاردی نهاد آبادانی و پیشرفت «درمیان»

جذب تسهیلات و هزینه کرد 50 میلیاردی نهاد آبادانی و پیشرفت «درمیان»