مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-08سياسي

لنز ایرانسل میزبان سوگواره تعزیه خوانی «شبیه حسین (ع)»


در آستانه فرارسیدن ماه صفر و به مناسبت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، لنز ایرانسل دومین سوگواره تعزیه خوانی «شبیه حسین (ع)» را با حمایت حوزه هنری به صورت زنده پخش می کند.

- به نقل از روابط عمومی ایرانسل، دومین سوگواره تعزیه خوانی شبیه حسین (ع) ، همزمان با روزهای عزاداری ماه صفر 1443 هجری قمری، به میزبانی حوزه هنری برگزار و به صورت زنده و مستقیم از لنز ایرانسل پخش می شود.

بر اساس برنامه های اعلامی این سوگواره، از 15 تا 21 شهریورماه 1400، به ترتیب مجلس تعزیه خوانی شهادت حر ابن یزید ریاحی ، شهادت حضرت مسلم ، شهادت طفلان مسلم ، شهادت علی اکبر (ع) ، شهادت حضرت عباس (ع) ، شهادت امام حسین (ع) و بازار شام ، از ساعت 20، به دبیری محسن میرزاعلی در حیاط حوزه هنری اجرا می شود و علاقه مندان می توانند به صورت مجازی، از طریق وبسایت (www.

lenz.

ir) و اپلیکیشن لنز ایرانسل، بدون نیاز به تهیه اشتراک این اجراها را مشاهده کنند.

در این سلسله مجالس، اساتید و پیشکسوتانی از جمله رضا حیدری، عباس حیدری، عباس جواهری، مرتضی صفاریان، محمد رضایی، محسن هاشمی، حسن نرگس خانی، محمود معینی، سعید نبیی، عباس صالحی، علی صدیقیان، خلیل پیریایی، جواد فلاحتی، مسعود حجازی مهر، سید امیر صالحی، اسماعیل محمدی، ابراهیم میرزاعلی و حسن فیاض حضور دارند و به تعزیه خوانی خواهند پرداخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لنز ایرانسل میزبان سوگواره تعزیه خوانی «شبیه حسین (ع)»

لنز ایرانسل میزبان سوگواره تعزیه خوانی «شبیه حسین (ع)»