مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-08سياسي

بی احترامی در رتبه سوم علت طلاق ها ایستاد


در سال 1398 نیز علت های طلاق به ترتیب مربوط به عدم مسئولیت پذیری در رتبه اول، بی توجهی در رتبه دوم و کمبود مهارت های سازگارانه در رتبه سوم و در سال 1399 نیز کمبود مهارت های سازگارانه در رتبه اول، - عدم مسئولیت پذیری در رتبه دوم و بی توجهی در رتبه سوم بوده است.

رییس دبیرخانه رصد آسیب های اجتماعی و معلولیت های سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه با مشاهده و بررسی اطلاعات سامانه تصمیم ، عدم مسئولیت پذیری، بی توجهی و کمبود مهارت های سازگارانه از علل اصلی طلاق عنوان شده اند، گفت: با برگزاری جلسات منظم و تلاش همکاران متخصص، در بیش از 14.

68 درصد پرونده ها تاکنون سازش ایجاد شده است که در طلاق های توافقی رقمی بسیار مناسب و قابل توجه است.

فاطمه رضوان مدنی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به گزارشات موجود از سامانه تصمیم، به تشریح بالاترین علت طلاق طی سال های گذشته پرداخت و گفت: در سال 1397 بالاترین علل طلاق به دلیل عدم مسئولیت پذیری در رتبه اول، بی توجهی در رتبه دوم و کمبود مهارت های سازگارانه در رتبه سوم بوده است.

وی افزود: در سال 1398 نیز علت های طلاق به ترتیب مربوط به عدم مسئولیت پذیری در رتبه اول، بی توجهی در رتبه دوم و کمبود مهارت های سازگارانه در رتبه سوم و در سال 1399 نیز کمبود مهارت های سازگارانه در رتبه اول، عدم مسئولیت پذیری در رتبه دوم و بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی احترامی در رتبه سوم علت طلاق ها ایستاد

بی احترامی در رتبه سوم علت طلاق ها ایستاد