مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 04:352021-09-09فناوري

هشدارهای پلیس درباره حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی


با توجه به افزایش روزافزون خطرات امنیتی در فضای مجازی، پلیس فتا هشدارهایی در راستای حریم خصوصی کاربران، نکات امنیتی در هنگام خرید و نگهداری از رمز ارزها و کلاهبرداری با صفحات جعلی افراد مشهور را اعلام کرده است.

- با توجه به افزایش روزافزون خطرات امنیتی در فضای مجازی، پلیس فتا هشدارهایی در راستای حریم خصوصی کاربران، نکات امنیتی در هنگام خرید و نگهداری از رمز ارزها و کلاهبرداری با صفحات جعلی افراد مشهور را اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- به نقل از سایت پلیس فتا، در راستای حفظ حریم خصوصی کاربران در فضای مجازی نکاتی پلیس فتا هشدار ها و توصیه هایی را منتشر کرده است.

عدم استفاده ازاینترنت بی سیم (وای فای) رایگان همگانی، پرهیز از دانلود و نصب اپلیکیشن های ناشناس و نامعتبر، استفاده از گذرواژه های امن و سیستم ورود دو مرحله ای، باز نکردن لینک های ناشناس و تبلیغات وب سایت های نامعتبر و عدم ارائه اطلاعات شخصی و مالی به افراد ناشناس از جمله این هشدارهاست.

نکات امنیتی در هنگام خرید و نگهداری از رمز ارزها پلیس فتا همچنین با تأکید بر اینکه امروزه خرید و نگهداری از رمزارزها محبوبیت بیش از پیشی یافته و کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، دانستن نکات امنیتی استفاده از رمز ارزها برای کاربران که قصد ورود به این فضا را دارند لازم و ضرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدارهای پلیس درباره حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی

هشدارهای پلیس درباره حفاظت از حریم خصوصی در فضای مجازی