مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 05:552021-09-09ورزشي

آغاز لیگ برتر والیبال با 14 تیم از دوم آبان


سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات از آغاز لیگ برتر مردان سال 1400 با شرکت 14 تیم از دوم آبان و به صورت رفت و برگشت خبر داد.

- سرپرست کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات از آغاز لیگ برتر مردان سال 1400 با شرکت 14 تیم از دوم آبان و به صورت رفت و برگشت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهرام عظیمی درباره لیگ برتر امسال اظهار داشت: پس از برگزاری جلسه هم اندیشی با مدیران عامل و سرمربیان باشگاه های لیگ برتری، انجام نظرسنجی و مباحث مطرح شده در کمیته تعیین وضعیت تیم ها، مقرر شد لیگ برتر امسال با نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از دوم آبان با شرکت 14 تیم پیکان، سایپا، فولاد مبارکه سپاهان، فولاد سیرجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد، شهداب یزد، شهرداری ورامین، مس رفسنجان، پاس گرگان، آذرباتری ارومیه، راه یاب ملل مریوان، هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل به صورت رفت و برگشت در چارچوب پروتکل های بهداشتی ستاد مبارزه با کرونا برگزار شود.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب پس از پایان مرحله دوره ای، هشت تیم برتر در مرحله پلی آف برای تعیین مقام اول تا هشتم مسابقه می دهند و شش تیم پایین جدول هم مقام های نهم تا چهاردهم را تعیین خواهند کرد.

عظیمی با بیان اینکه نحوه برگزاری مسابقات مطابق با نظرات حداکثری مدیران عامل و سرمربیان تیم ها تعیین شده است، افزود: در جلسه ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز لیگ برتر والیبال با 14 تیم از دوم آبان

آغاز لیگ برتر والیبال با 14 تیم از دوم آبان