مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:152021-09-09سياسي

اجرای بیانیه گام دوم در دستور کار ارتش قرار دارد


فرمانده کل ارتش با بیان اینکه اجرای بیانیه گام دوم در دستورکار ارتش قرار دارد، گفت: مهم ترین هدف ارتش بسترسازی برای تحقق ظهور منجی است.

- ، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم رونمایی از سامانه ارزیابی عملکرد افسران نهاجا و چندین جلد کتاب دفاع مقدس که صبح امروز (پنج شنبه) در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد،گفت: خودکفایی و اتکای به خود، به برکت خون شهدای کم نظیر نیروی هوایی در سطح این نیرو نهادینه شده و فعالیت ها و ماموریت های نهاجا سبب افتخار ارتش و نیروهای مسلح است.

وی با بیان اینکه در پرتو تلاش ها است که نعمت ها به بار می نشیند، افزود: از همه عزیزان که در راستای نهضت قطعه سازی و خودکفایی در نهاجا تلاش کردند و خدمات خالصانه و عالمانه داشتند قدرداتی می کنم.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه مسئله ارزیابی در نیروهای مسلح اهمیت دارد،اظهار داشت: فرآیند ارزیابی عملکرد و نظام ارزیابی در نهاجا تحقق یک نظام مطلوب و در راستای تکامل سازمان های ذیربط است.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: نظام تنبیه، تشویق، ترفیع و رسیدن به مناصب بالاتر در پرتو سامانه ارزیابی عملکرد شکل می گیرد و این بیانگر سطح اهمیت این سامانه در رسیدن نیرو به اهداف و افق های پیشرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای بیانیه گام دوم در دستور کار ارتش قرار دارد

اجرای بیانیه گام دوم در دستور کار ارتش قرار دارد