مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-09دانش

اولین مدرسه تابستانه مجازی فناوری دانشجویی کشور برگزار می شود


دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه به منظور آشنایی دانشجویان با عرصه های فناوری، ثبت اختراع و کارآفرینی و نحوه ورود به آنها، اولین مدرسه تابستانه مجازی فناوری دانشجویی کشور را برگزار می کند.

- به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، این مدرسه تابستانه از سوی کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با همکاری معاونت تحقیقات و فناوری و مرکز رشد این دانشگاه به منظور آشنایی دانشجویان با عرصه های فناوری، ثبت اختراع و کارآفرینی و نحوه ورود به آنها برگزار می شود.

اولین مدرسه تابستانه مجازی فناوری دانشجویی کشور در روزهای 18، 19، 25 و 26 شهریور ماه سال 1400 به صورت مجازی برگزار می شود.

محورهای این مدرسه شامل آشنایی با مدیریت فناوری در وزارت بهداشت، حمایت های موجود از ایده تا پایان نامه، مالکیت فکری، چگونگی ثبت اختراع، آشنایی با نگارش طرح فناوری و پایان نامه محصول محور، مسیر راه اندازی استارت آپ و شرکت های دانش بنیان، کسب درآمد از مسیر تجارت الکترونیک و جذب گرنت فناوری است.

تمام دانشجویان، فارغ التحصیلان و اساتید علاقه مند به فناوری در دانشگاه های سراسر کشور می توانند در این مدرسه تابستانی مجازی شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین مدرسه تابستانه مجازی فناوری دانشجویی کشور برگزار می شود

اولین مدرسه تابستانه مجازی فناوری دانشجویی کشور برگزار می شود