مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-09سياسي

تربیت طلاب کُنشگر و مطالبه گر در جامعه الزهراء


مدیر جامعه الزهراء تربیت طلاب بر مبنای اندیشه ورزی و مهارت محوری را از اهداف این مجوعه حوزوی دانست و بر اهمیت تربیت طلاب کُنشگر و مطالبه گر تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، سیده زهرا برقعی امروز در آیین آغاز سال تحصیلی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران و جامعه الزهراء (س) با تبریک ایام سالروز ولادت حضرت باقرالعلوم (ع) بیان کرد: شایسته است تا طلاب و فرهیختگان حوزوی در آغاز سال تحصیلی جدید به وظایف خود و انتظارات مقام معظم رهبری توجه کنند که یکی از مهم ترین این موارد، تبیین مسائل اسلامی و تلاش در جهت ایجاد جامعه توحیدی است.

وی عامل بودن طلاب و روحانیون به آن چه می دانند و آن چه به مردم یاد می دهند توجه داد و اظهار کرد: انتظار دیگر از طلاب و فرهیختگان حوزوی، حُر و آزاده بودن آنان است.

مدیر جامعه الزهراء (س) با بیان اینکه کار روحانیون در ادامه کار انبیاست تصریح کرد: طلاب و روحانیون باید خود را از رذایل پاک کنند و مسیر تعالی را بپیمایند.

وی همچنین به بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های مجموعه تحت مدیریت خود پرداخت و گفت: برگزاری پویش اگر من جای مدیر جامعه الزهراء بودم .

و پیگیری پیشنهادهای مطرح شده و زمینه سازی برای ایجاد شورای طلاب جامعه الزهراء (س) در کنار تلاش برای ارتقای سطح تدریس، تبلیغ و تحقیق طلاب و همچنین مهار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت طلاب کُنشگر و مطالبه گر در جامعه الزهراء

تربیت طلاب کُنشگر و مطالبه گر در جامعه الزهراء