مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:002021-09-09دانش

پذیرش 1000 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کاشان


رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان از پذیرش 1000 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد اسلامی کاشان خبر داد و گفت: این دانشگاه از ظرفیت خود برای جذب دانشجویان خارجی استفاده می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشان، میثم عرب زاده صبح امروز در دیدار با رایزن فرهنگی سفارت عراق ضمن تأکید بر ظرفیت های علمی 38 سال پیش فعالیت خود را شروع کرد و اکنون بیش از 100 رشته تحصیلی از مقاطع کاردانی تا دکترا دارد و بیش از 4500 دانشجوی ایرانی در آن به تحصیل مشغول هستند و به تازگی مجوز پذیرش دانشجویان خارجی را دریافت کرده است.

عرب زاده با بیان اینکه این دانشگاه در 24 خردادماه سال 1363 راه اندازی شد، تصریح کرد: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به عنوان یک دانشگاه جامع و مهارت محور دارای رشته های علوم انسانی، علوم پایه و فنی و مهندسی و هنر در فعال هستند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با اشاره به اینکه  100 عضو هیات علمی تمام وقت و بیش از 150 استاد مدعو کار آموزش دانشجویان را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی کاشان به لحاظ امکانات و تجهیزات، فضای کالبدی مناسب و موقعیت جغرافیایی وضعیت بسیار مطلوبی دارد و از ظرفیت خود برای جذب دانشجویان خارجی استفاده می کند  که برای سال آینده امکان پذیرش بیش از 1000 نفر دانشجو را دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 1000 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کاشان

پذیرش 1000 دانشجوی خارجی در دانشگاه آزاد کاشان