مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-09اجتماعي

احداث 8 بیمارستان تنفسی در استان های مختلف توسط ارتش


فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروی زمینی ارتش به فناوری ویژه ای برای ساخت بیمارستان ها دست یافته است، عنوان کرد: با بهره برداری از بیمارستان شهدای ارتش در قم تا کنون هشت بیمارستان تنفسی در استان های مختلف احداث شده است که قابلیت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، امیرکیومرث حیدری در آیین افتتاح و بهره برداری از بیمارستان تنفسی شهدای ارتش، اظهار کرد: این بیمارستان  مجهز به 70 تخت آی سی یو است که در مدت زمان یک هفته ساخته و آماده ارائه انواع خدمات درمانی به بیماران تنفسی شده است.

وی با بیان اینکه بیمارستان تنفسی نیز می شود از این بیمارستان استفاده مطلوبی برد.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حضور قهرمانانه ارتش در بحران های گوناگون اشاره کرد و گفت: در حوادث سیل و زلزله ای که در استان های مختلف شاهد آن بودیم ارتش برای خدمات رسانی به مردم پیشقدم بود و اکنون نیز در بحران کرونا کنار مردم آمده است تا در این زمینه نیز خدمتگزاری خود را ثابت کند.

امیرحیدری در بخش دیگری از سخنانش به حضور ارتش در دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران، اشاره و خاطرنشان کرد: در کشور دوست و همسایه شاهد نا آرامی هایی هستیم اما به رغم داشتن مرز نسبتا طولانی با این کشور، به دلیل حضور مقتدرانه ارتش در دفاع از مرزها هیچ مشکلی برای کشور ما ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 8 بیمارستان تنفسی در استان های مختلف توسط ارتش

احداث 8 بیمارستان تنفسی در استان های مختلف توسط ارتش