مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 شهریور 1400 ساعت 20:402021-09-09دانش

بلاتکلیفی برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان در آستانه سال تحصیلی جدید


فرآیند واکسیناسیون در کشور از اواخر سال گذشته آغاز شد و در اوایل تابستان صحبت هایی مبنی بر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی مطرح شد.

سرانجام از اواسط مردادماه واکسیناسیون جامعه دانشگاهی به صورت بسیار محدود آغاز شد؛ - فرآیند واکسیناسیون در کشور از اواخر سال گذشته آغاز شد و در اوایل تابستان صحبت هایی مبنی بر واکسیناسیون جامعه دانشگاهی مطرح شد.

سرانجام از اواسط مردادماه واکسیناسیون جامعه دانشگاهی به صورت بسیار محدود آغاز شد؛ اما با این وجود و علی رغم نزدیک شدن به زمان آغاز سال تحصیلی جدید، به دلیل خیزهای متعدد کرونا و تداوم ریسک بالای حضور در مکان های عمومی پرتجمع و واکسینه نشدن همه جمعیت هدف، عملا امکان بازگشایی آموزش حضوری دانشگاه ها برای ترم جدید وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اردیبهشت ماه امسال بود که بحث واکسیناسیون دانشجویان تمامی دانشگاه های کشور برای اولین بار توسط دکتر سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت در بازید از خبرگزاری ایسنا مطرح شد.

بر این اساس قرار شد ابتدا تمامی دانشجویان دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و همچینن دانشجویان رشته های بالینی دانشگاه های علوم پزشکی تا پایان شهریور ماه واکسینه شوند، تا این دانشجویان از اوایل مهرماه بتوانند به صورت حضوری در کلاس های آموزشی حاضر شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلاتکلیفی برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان در آستانه سال تحصیلی جدید

بلاتکلیفی برنامه واکسیناسیون دانشگاهیان در آستانه سال تحصیلی جدید