مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 05:502021-09-10بين الملل

کالبد شکافی عملیات فتح اطلس


ایستگاه کنترلی رژیم صهیونیستی اصرار داشت پیامی به ما بدهد که یک کلمه به آن ها گفتم که دیپلماتیک نبود اما لایق آن ها بود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از شماره پنجشنبه روزنامه خراسان، این آب و خاک، روزهای افتخار آمیز کم نداشته است این بار شیرمردان سفید پوش ایرانی با شجاعتی وصف ناپذیر و اعتماد به نفسی بالا به قله ای حمله کردند که تا چند سال قبل نه تنها خودمان از فتح آن بیمناک بودیم که خارجی ها هم چنین کاری را برای ایرانیان نوعی خودکشی می دانستند اما امروز شاهد هستیم که جوانان برومند نیروی دریایی ارتش در کنار پیش کسوتان جهاد در دریا از فتح اقیانوس اطلس آمده اند تا بار دیگر جمله ما می توانیم معنی پیدا کند .

آن ها 45 هزار کیلومتر در 3 اقیانوس ، 3 کانال مهم و8 تنگه دریایی دریانوردی کردندو از نوار ساحلی 55 کشور در 3 قاره جهان گذشتند.

برای بررسی جزییات بیشتر این موفقیت بزرگ که رهبر انقلاب از آن به عنوان اقدامی راهبردی و غرورآفرین یاد فرمودند پای صحبت با امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده جدید نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران نشستیم.

در اولین گفت وگوی اختصاصی فرمانده جدید با مطبوعات، امیر ایرانی این اقدام مهم را نقطه عطفی در تاریخ نیروی دریایی ایران از قبل و بعد از انقلاب می داند و معتقد است چنین کاری به ما جسارت برای فتح دریاهای دور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کالبد شکافی عملیات فتح اطلس

کالبد شکافی عملیات فتح اطلس