مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-10پزشكي

انتقاد فائوچی از موارد بالای ابتلا به کرونا در آمریکا


مدیر موسسه آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا - روزگذشته(پنجشنبه) در مصاحبه ای اظهار کرد که موارد ابتلا به کووید19 در آمریکا بسیار بیشتر از آن چیزی است که بتوان به پایان همه گیری در این کشور فکر کرد.

- دکتر آنتونی فائوچی - مدیر موسسه آلرژی و بیماری های عفونی در آمریکا - روزگذشته(پنجشنبه) در مصاحبه ای اظهار کرد که موارد ابتلا به کووید19 در آمریکا بسیار بیشتر از آن چیزی است که بتوان به پایان همه گیری در این کشور فکر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فائوچی روز گذشته با تاکید بر موارد بالای ابتلا به کووید19 در ایالات متحده گفت: در حال حاضر ما هنوز در وضعیت همه گیری کروناویروس هستیم زیرا روزانه 160 هزار ابتلای جدید به این بیماری را در کشورمان ثبت می کنیم.

وی در ادامه افزود: این تعداد موارد ابتلای بالا به کووید19، بازگشت به برخی از جنبه های زندگی عادی و نرمال را در ایالات متحده غیرممکن می سازد.

در ماه مارس سال جاری(2021) نیز فائوچی در مورد کاهش محدودیت های کرونایی این کشور قبل از رسیدن موارد ابتلا به 10 هزار مورد و یا کمتر از آن هشدار داده بود، با این حال ایالات متحده برنامه های بازگشایی خود را ادامه داد که فائوچی آنها را غیرقابل توضیح نامید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد فائوچی از موارد بالای ابتلا به کرونا در آمریکا

انتقاد فائوچی از موارد بالای ابتلا به کرونا در آمریکا