مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-10دانش

امکان برگزاری امتحانات علوم پزشکی تهران در سفارتخانه های خارجی


وزیر بهداشت بر امکان برگزاری آزمون های علوم پزشکی در سفارتخانه های خارجی تاکید کرد و گفت: این امکان وجود دارد که واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سفارتخانه ها سرمایه گذاری و برخی امتحانات را در سفارتخانه برگزار کنند.

- وزیر بهداشت بر امکان برگزاری آزمون های علوم پزشکی در سفارتخانه های خارجی تاکید کرد و گفت: این امکان وجود دارد که واحدهای دانشگاه علوم پزشکی تهران در سفارتخانه ها سرمایه گذاری و برخی امتحانات را در سفارتخانه برگزار کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر بهرام عین اللهی در نشست مشترک با هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران نماد آموزش و پژوهش کشور است و اگر که بخواهیم ببینم وضعیت آموزش و پژوهش در کشور چگونه است، باید به دانشگاه علوم پزشکی تهران نگاه کنیم.

در واقع این دانشگاه به صورت تاریخی و به صورت عملی نماد آموزش عالی است و انتظارات از این دانشگاه بیشتر است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشگاهی ریشه دار است، افزود: قدمت، هویت ایجاد می کند و خوشبختانه ما این هویت را از تاریخ غنی کشورمان داریم.

این در حالی است که کشورهای دیگر با سرهم بندی و تبلیغات زیاد می خواهند برای خود هویت ایجاد کنند، اما دانشگاه علوم پزشکی تهران ریشه در تاریخ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان برگزاری امتحانات علوم پزشکی تهران در سفارتخانه های خارجی

امکان برگزاری امتحانات علوم پزشکی تهران در سفارتخانه های خارجی