مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-10سياسي

رییس جمهور: رفع مشکلات کشور نیازمند اقدام و عمل است


رییس جمهور با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی کارهای بسیاری در طبس و استان خراسان جنوبی انجام شده و چهره امروز این منطقه و استان با قبل از انقلاب کاملا متفاوت است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله انجام داده و اجرای آنها در دستور کارشان هست، گفت: همه این موارد دنبال خواهد شد البته همه این کارها چه وضعیت راه، چه وضعیت معادن و وضعیت کشاورزی منطقه نیازمند دست توانای شما مردم است.

جوان های بسیار خوب، فرهیختگان صاحب نظر، حضرات علما، طلاب و افاضل خوب و مردمان پرتلاش و پرامیدی در این منطقه داریم که با امید تلاش می کنند و این سرمایه خوبی برای کشور و پشتوانه خوبی برای دولت است.

رییسی خاطرنشان کرد: امیدواریم انشاءالله در این سفر و سفرهای از این دست که بدون تشریفات معمول انجام می شود، بتوانیم اصلِ کار را دنبال کنیم.

حضور خارج از تشریفات ما در استانها برای این است که از نزدیک با مسائل استان ها آشنا شویم و اولویت ها را مشخص کنیم و برای رفع مشکلات با اولویت دست به اقدام بزنیم.

رییس جمهور گفت: بنای ما این است که با فعل ماضی با مردم سخن بگوییم یعنی بگوییم این اقدامات انجام شد، می شود زیاد گفته شده ما نمی خواهیم خیلی به می شود ها اتکا کنیم ولی چیزی که برنامه دولت است را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور: رفع مشکلات کشور نیازمند اقدام و عمل است

رییس جمهور: رفع مشکلات کشور نیازمند اقدام و عمل است