مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-10حوادث

کلاهبرداری با شگرد اجاره خانه در یزد


فرمانده انتظامی استان یزد از شناسایی و دستگیری متهمانی خبر داد که با شگرد دریافت بیعانه در خصوص اجاره خانه اقدام به کلاهبرداری بیش از 80 نفر در سطح کشور کرده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سردار عباسعلی بهدانی فرد در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به مراجعه چندین شاکی به پلیس فتا و درخواست رسیدگی به شکواییه خود مبنی بر کلاهبرداری از آنها در سایت دیوار تحت عنوان پرداخت بیعانه برای اجاره منزل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: شاکیان در تحقیقات اولیه خود در خصوص نحوه کلاهبرداری صورت گرفته بیان داشتند که فردی با درج آگهی با قیمت وسوسه انگیز اجاره منزل مسکونی در سایت دیوار مبلغ 100 میلیون ریال بابت بیعانه تقاضا کرده که پس از دریافت مبلغ مربوطه تلفن همراه خود را خاموش و دیگر پاسخگو نبوده است.

فرمانده انتظامی استان یزد ادامه داد: کارشناسان پلیس فتا استان پس از انجام یک سری اقدامات فنی و تخصصی توانستند عاملان کلاهبردار را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضایی آنها را در یکی از استان های شمالی کشور دستگیر کنند.

بهدانی فرد افزود: متهمان که یک زوج میانسال بودند پس از مواجه شدن با مستندات پرونده لب به اعتراف گشوده و اظهار کردند که با گذاشتن آگهی های مختلف فروش یا اجاره منزل ویا فروش مبل و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری با شگرد اجاره خانه در یزد

کلاهبرداری با شگرد اجاره خانه در یزد