مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-11پزشكي

جدا کردن یک مخمر پروبیوتیک از پوست انسان


پژوهشگران با بررسی نمونه های جداشده از پوست انسان، یک مخمر یافتند و در بررسی های اولیه، ویژگی های پروبیوتیکی آن را تایید کردند.

- پژوهشگران با بررسی نمونه های جداشده از پوست انسان، یک مخمر یافتند و در بررسی های اولیه، ویژگی های پروبیوتیکی آن را تایید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پروبیوتیک ها؛ میکروارگانیسم های زنده ای هستند که در صورت مصرف به میزان کافی، باعث سلامتی می شوند.

در سال های اخیر استفاده از پروبیوتیک ها، به عنوان جایگزین روش های درمان آنتی بیوتیکی مطرح شده اند و به نظر می رسد استفاده از آن ها بتواند بسیاری از مشکلات ناشی از درمان و یا کنترل بیماری را برطرف کند.

یکی از انواع مهم پروبیوتیک ها مخمرها هستند که اثرات درمانی آن در التهاب و عفونت های دستگاه گوارش مشخص شده است.

با توجه به این که، بر روی پوست انسان، جمعیت میکروبی متنوع و فراوانی ساکن است، پژوهشگران با نمونه برداری از پوست انسان، وجود مخمر با ویژگی های پروبیوتیکی را بر روی پوست بررسی کردند.

برای انجام این مطالعه، به طور تصادفی از پنج ناحیه از قسمت های مختلف پوست بدن انسان، سه بار نمونه برداری انجام شد و نمونه ها کشت داده شدند و سپس نمونه ها از نظر ویژگیهای ماکروسکوپی و میکروسکوپی و همچنین خاصیت پروبیوتیکی، مورد ارزیابی قرار گرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدا کردن یک مخمر پروبیوتیک از پوست انسان

جدا کردن یک مخمر پروبیوتیک از پوست انسان