مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:102021-09-11بين الملل

گراهام: به سبب تحولات افغانستان، دیگر کسی تابع آمریکا نیست


«لیندسی گراهام» سناتور ارشد جمهوری خواه با انتشار یک ویدئو به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر 2001 اعلام کرد، عملکرد جو بایدن در افغانستان باعث می شود که دیگر هیچ کسی از آمریکا تبعیت نکند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه انتقادات شدید از دولت دموکرات صحبت کرد.

این سناتور ارشد جمهوری خواه در ابتدای این ویدئو، به بازگویی احساسات خود درباره حملات 11 سپتامبر 2001 پرداخت و از این موضوع گلایه کرد که آمریکا برای مقابله با این حمله اصلا آمادگی قبلی نداشت .

این قانونگذار ارشد کنگره در ویدئو تصاویری از حضور خود در اماکن هدف قرار گرفته در حملات 11 سپتامبر انتشار داد و سپس لحظاتی از سخنرانی جو بایدن رییس جمهور این کشور درباره پایان جنگ اشغالگرانه 20 ساله آمریکا در افغانستان منتشر کرد.

لیندسی گراهام سپس گفت: هرگز تصور نمی کردم که در بیستمین سالگرد حملات 11 سپتامبر طالبان مسئولیت اداره افغانستان را برعهده بگیرد و صدها شهروند آمریکایی در این کشور به علت شیوه خروج ما به حال خود رها شوند؛ ما هزاران شهروند افغان را هم در این کشور به حال خودشان رها کردیم که شجاعانه در کنار ما جنگیدند .

سناتور ارشد جمهوری خواه در ادامه درباره تبعات عملکرد دولت جو بایدن در قبال افغانستان و خروج آمریکا از این کشور هشدار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گراهام: به سبب تحولات افغانستان، دیگر کسی تابع آمریکا نیست

گراهام: به سبب تحولات افغانستان، دیگر کسی تابع آمریکا نیست