مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 07:302021-09-11اقتصادي

فعالیت های پژوهشی جهاددانشگاهی حمایت می شود


رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه طرح های پژوهشی جهاددانشگاهی کاربردی است، افزود: بحث تهیه و تولید گیاهان دارویی در استان کردستان کاملاً جدی است و جهاددانشگاهی باتوجه با توانایی که دارد، - ایسنا/کردستان رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با بیان اینکه طرح های پژوهشی جهاددانشگاهی کاربردی است، افزود: بحث تهیه و تولید گیاهان دارویی در استان کردستان کاملاً جدی است و جهاددانشگاهی باتوجه با توانایی که دارد، می تواند از این ظرفیت استفاده کرده و ارزش افزوده خوبی داشته باشد.

بهرام نصرالهی زاده در بازدید از جهاددانشگاهی واحد استان کردستان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی خدمات ارزنده و موثری به دولت و کشور ارائه داده است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی باتوجه به توان علمی که دارد می تواند از طریق انجام پروژه های پژوهشی کاربردی تولید ثروت کند.

وی به ورود جهاددانشگاهی به بحث توت فرنگی اشاره کرد و افزود: استان کردستان قطب اصلی تولید توت فرنگی در ایران است و بر همین اساس از فعالیت های پژوهشی در این زمینه حمایت خواهیم کرد.

نصرالهی زاده تصریح کرد: مراکز علمی که در این راستا فعالیت می کنند می توانند برای پیشبرد اهداف خود در این زمینه هم افزایی علمی داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های پژوهشی جهاددانشگاهی حمایت می شود

فعالیت های پژوهشی جهاددانشگاهی حمایت می شود