مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:052021-09-11سياسي

تاکید سازمان ملل بر برگزاری انتخابات لیبی در موعد مقرر


فرستاده سازمان ملل به لیبی در سخنانی برگزاری انتخابات در این کشور را مطلوب خواند و خواستار کمک جامعه بین الملل در این باره شد.

- فرستاده سازمان ملل به لیبی در سخنانی برگزاری انتخابات در این کشور را مطلوب خواند و خواستار کمک جامعه بین الملل در این باره شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه القدس العربی، یان کوبیس، فرستاده سازمان ملل به لیبی در سخنانی در جریان نشست شورای امنیت با اشاره به انتخابات آتی این کشور اظهار کرد: برگزاری انتخابات در وضعیت کنونی لیبی برای همه مطلوب است و بهتر از برگزار نشدن آن است و جامعه بین الملل نیز باید به برگزاری آن کمک بکند.

وی گفت که اخیرا با تمامی طرف های فعال و سیاسی و برخی گروه های جامعه مدنی لیبی دیدار و گفت وگو کرده و آنها را به همکاری برای دستیابی به توافق در راستای برگزاری انتخابات و مدیریت اوضاع لیبی پس از انتخابات تشویق کرده است.

کوبیس از همه کشورهای عضو سازمان ملل و سازمان های منطقه ای خواست تا تیم های نظارتی را برای هماهنگی با مقامات و نهادهای لیبی، به ویژه کمیسیون عالی انتخابات و وزارت امور خارجه به لیبی اعزام کنند.

کوبیس همچنین از اقدامات انجام شده توسط کمیسیون عالی انتخابات لیبی در زمینه آماده سازی برای برگزاری انتخابات سراسری در ماه دسامبر استقبال کرد و گفت: باید به لیبی و ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سازمان ملل بر برگزاری انتخابات لیبی در موعد مقرر

تاکید سازمان ملل بر برگزاری انتخابات لیبی در موعد مقرر