مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-11اقتصادي

بازار سیاه داروی قارچ سیاه در کرمان/ دست سودجویان کوتاه شود


استاندار کرمان با ابراز نگرانی در مورد گرانی داروی قارچ سیاه گفت: باید دستگاه های نظارتی بازار را رصد کرده و با متخلفان سختگیرانه برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی زینی وند ظهر شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان کرمان گفت: با آنکه در وضعیت نزولی هستیم اما هم اکنون حدود یک هزار و 260 بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که این تعداد از پیک سایر استان ها هم بالاتر است.

زینی وند اظهار کرد: ظرفیت تخت های بستری بیماران کرونایی و تنفسی در استان حدود 2 هزار و 300 تا 2 هزار و 500 است که باید این ظرفیت را حفظ کنیم و چه بسا آن را افزایش دهیم تا برای مواقع بحران آمادگی لازم را داشته باشیم.

استاندار کرمان با ابراز نگرانی از تشخیص قارچ سیاه در بین بیماران کرونایی گفت: وجود بازار سیاه داروهای این بیماری باعث شده که نه تنها قشر با درآمد پایین بلکه قشر با درآمد بالا هم توان خریداری و تهیه آن را ندارند.

زینی وند تاکید کرد: برای ساماندهی این موضوع باید دستگاه های نظارتی وارد عمل شوند بازار را رصد کنند و با متخلفان سختگیرانه برخورد کنند.

وی افزود افزود: همچنین دانشگاه علوم پزشکی با تهیه و توزیع این دارو در داروخانه ها و حمایت سازمان های بیمه ای از بیماران، دسترسی بیماران به دارو را آسان تر کنند تا دست افراد سودجو از این قضیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سیاه داروی قارچ سیاه در کرمان/ دست سودجویان کوتاه شود

بازار سیاه داروی قارچ سیاه در کرمان/ دست سودجویان کوتاه شود