مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:152021-09-11بين الملل

مطالبه دل تنگان اباعبدالله مقابل کنسولگری عراق در مشهد + فیلم


امروز جمعی از جوانان مشهدی با تجمع در مقابل کنسولگری عراق در مشهد، خواستار رفع محدودیت های کشور عراق برای ورود زائران اربعین شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، ظهر امروز عاشقان امام حسین(ع) کمتر از 20 روز مانده به می کند، عراقی ها را خطاب قرار می دهد و می گوید: ای مردم اهل کرامت، شما مردمان  خیری هستید، ما همه عاشقان و زائران امام حسین هستیم حتی اگر زیارت نکنیم عشقمان به حسین(ع) بیشتر می شود.

این مداح اهل بیت عنوان می کند: ما از مسئولی که فردا با وزیر امور خارجه ما جلسه دارد خواهش می کنیم تا زائران ایرانی را یاری کند.

صدای گریه مردانی که خود را جامانده از اربعین حسینی می دانند نشان از عشق و دل تنگی دارد؛ میان نوحه خواهی های قدمگاهی نظر مردم به درب کنسولگری عراق جلب می شود، یکی از مسئولان کنسولگری عراق که به اذعان نیروهای امنیتی نباید اسمش پخش شود، همراه یک مترجم بیرون می آید و با جمعیت شروع به صحبت می کند.

یکی از مسئولان کنسولگری عراق در مشهد گفت: اکنون با ورود 80 هزار زائر ایرانی به عراق موافقت شده است.

وی در خصوص دلیل این محدودیت تعداد افراد برای ورود به عراق اذعان می کند: ما از شرکت های ایرانی آب می گرفتیم و اکنون که کرونا مرزهای ما را به روی ایران بسته است، با کمبود شدید آب و یخ مواجه هستیم و یک چهارم مردم خودمان هم آب ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبه دل تنگان اباعبدالله مقابل کنسولگری عراق در مشهد + فیلم

مطالبه دل تنگان اباعبدالله مقابل کنسولگری عراق در مشهد + فیلم