مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-11اجتماعي

رابطین مناطق و معتمدین محلات یاوران شورای شهر هستند


رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست شورای شهر گفت: رابطین مناطق و معتمدین محلات، پیشرو در فعالیت های اجتماعی، مدافعان حقوق شهروندی و یاوران مدیریت شهری در محلات شهر هستند.

- ، بعد از ظهر روز چهارشنبه 17 شهریور ماه سال جاری کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری اولین جلسه کاری و هم اندیشی خود را با رابطین مناطق و معتمدین محلات مناطق تهران برگزار کرد.

در نشست رییس و اعضای کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری با رابطین مناطق و متعمدین محلات مناطق 22 گانه تهران با حضور معاون خدمات شهری مطرح شد: رابطین مناطق و معتمدین محلات، پیشرو در فعالیت های اجتماعی، مدافعان حقوق شهروندی و یاوران مدیریت شهری در محلات شهر هستند.

در این نشست که یزدانی معاون خدمات شهری، مختاری مدیرعامل سازمان پارک ها و علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند نیز حضور داشتند، مسائل و مشکلات مربوط به این حوزه مطرح و تصمیمات مهمی اتخاذ شد.

مهدی پیرهادی رییس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از زحمات رابطین مناطق و معتمدین محلات مناطق 22 گانه تهران، این افراد را پیشرو در فعالیت های اجتماعی، مدافعان حقوق شهروندی و یاوران شورای شهر معرفی نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رابطین مناطق و معتمدین محلات یاوران شورای شهر هستند

رابطین مناطق و معتمدین محلات یاوران شورای شهر هستند