مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-11اقتصادي

نوسازی اردوگاه اقامتی حرم بی بی حکیمه(س) تا4ماه دیگرپایان می یابد


رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گچساران گفت: نوسازی و تجهیز اردوگاه گردشگری و اقامتی حرم بی بی حکیمه (س) تا چهار ماه دیگر تکمیل می شود.

- گچساران- رییس میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گچساران گفت: نوسازی و تجهیز اردوگاه گردشگری و اقامتی حرم بی بی حکیمه (س) تا چهار ماه دیگر تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، الماس قبادی عصر شنبه در جمع خبرنگاران افزود: در راستای تکمیل این طرح، 18 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح های جهش تولید و منابع استانی اختصاص یافته است.

وی بیان داشت: بهره برداری از طرح توسعه زیرساخت های این اردوگاه سبب رونق گردشگری مذهبی می شود.

قبادی اظهار داشت: برای دیوارچینی، اصلاح ورودی، تعمیر سرویس های بهداشتی، روشویی ها و حمام ها در این مجتمع اقامتی 13 میلیارد ریال هزینه می شود.

وی تصریح کرد: همه ساله از نقاط مختلف کشور و حتی از کشورهای دیگر زوار برای زیارت مرقد مطهر بی بی حکیمه به ان استان سفر می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بقعه متبرکه حضرت بی بی حکیمه (س) که طبق اسناد و روایات مختلف، از دختران حضرت امام موسی بن جعفر (ع) است در فاصله 80 کیلومتری جنوب شهرستان گچساران در موقعیت خاص جغرافیایی در میان کوه هایی صعب العبور و درکنار چشمه ای جوشان قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوسازی اردوگاه اقامتی حرم بی بی حکیمه(س) تا4ماه دیگرپایان می یابد

نوسازی اردوگاه اقامتی حرم بی بی حکیمه(س) تا4ماه دیگرپایان می یابد