مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-11پزشكي

اعطای جایزه ملی البرز به 59 نخبه کشور


مراسم اعطای جایزه ملی بنیاد البرز 1400 با حضور 6 دانشمند برتر این جایزه برگزار شد و همچنین از 53 نخبه دیگر به صورت غیرحضوری تجلیل بعمل آمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراسم اعطای جایزه البرز 1400 روز گذشته با حضور 6 دانشمند برتر این جایزه به صورت مجازی برگزار شد؛ در این مراسم، دکتر امیرعلی حمیدیه در رشته خون و سرطان کودکان از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر لیلا آزادبخت در رشته علوم تغذیه از دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر کریم مجتهدی در رشته فلسفه از دانشگاه تهران، دکتر رحمت ستوده قره باغ در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه تهران، دکتر امیررضا خویی در رشته مهندسی عمران از دانشگاه شریف و دکتر احمد شعبانی در رشته شیمی از دانشگاه شهید بهشتی به عنوان دانشمندان برگزیده جایزه البرز 1400 انتخاب شدند که جایزه ویژه به دکتر حمیدیه اعطا شد؛ دانشمندان برگزیده پس از تقدیر و تجلیل به صورت کوتاه به بیان سخنانی پرداختند.

دکتر کریم مجتهدی در این مراسم با تشکر از بنیاد فرهنگی البرز برای اعطای جایزه به نخبگان و دانشمندان ایرانی، اظهار کرد: من هنوز خودم را یک دانشجو می دانم و برای اعتلای علم تلاش می کنم.

در بخش دیگری از این مراسم، دکتر رحمت ستوده قره باغ تصریح کرد: من این جایزه را به معلمان و به خانواده، همسر و فرزندانم تقدیم می کنم که تمام موفقیت هایم متعلق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای جایزه ملی البرز به 59 نخبه کشور

اعطای جایزه ملی البرز به 59 نخبه کشور