مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 شهریور 1400 ساعت 15:152021-09-11سياسي

منطقه ثامن مشهد قطعه ای از بهشت است، آن را دریابید


نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد با ابراز گلایه از وضعیت منطقه ثامن گفت: به نمایندگان مجلس گفته ام، -  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمدحسین حسین زاده بحرینی در مراسم تکریم و معارفه شهردار مشهد بابیان اینکه امروز پرچم از دست خادمی به دست خادمی دیگر منتقل می شود، گفت: مشهد همیشه دست کم در دوره نمایندگی بنده شهرداران خوبی را به خود دیده است جا دارد از زحمات شهردار پیشین تشکر کنم.

نماینده مردم مشهد و کلات بابیان اینکه افراد در هرکجا و سطوح مدیریتی خدمتی را در شهر مشهد قبول می کنند، خود را خادم امام رضا و زائران این مضجع شریف می دانند، اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در این شهر ویژه الزاماتی دارد، این حس خادم بودن برای زوار امام مهربانی فقط مخصوص مسئولان نیست و مردم هم باید این حس را داشته باشند.

وی  با ابراز گلایه از وضعیت منطقه ثامن گفت: به نمایندگان مجلس گفته ام، منطقه ثامن تکه ای از بهشت است و از مقام معظم رهبری و نمایندگان مجلس استمداد کردم که اگر به این منطقه نرسیم تبدیل به منطقه توریستی بی هویت خواهد شد.

محمدحسین حسین زاده بحرینی ادامه داد: در دوران شورای پنجم و چهارم منطقه ثامن بلاتکلیف و طرحی که چیده شده ژله ای بود و بیانات مقام معظم رهبری در این برنامه ایجاد نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه ثامن مشهد قطعه ای از بهشت است، آن را دریابید

منطقه ثامن مشهد قطعه ای از بهشت است، آن را دریابید