مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:152021-09-12فرهنگي

محمد صادقی: می خواستم جذاب باشم حتی اگر بمیرم!


محمد صادقی، بازیگر کاراکتر پیمان در «افرا»، در همان نیمه اول این سریال نقشش به واسطه مرگ شخصیت، تمام می شود؛ با این همه خودش می گوید، برای نقشش در سریال «افرا» بیان همین تک واژه ی «چه حیف شد!» از سوی مخاطب، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، این بازیگر جوان که با مجموعه در حال پخش افرا اولین بار است در قاب تلویزیون ظاهر شد و پیشتر در سریال مانکن در نقش برادر محمدرضا فروتن بازی کرده بود، درباره جذابیت های کاراکتری مانند پیمان برای مخاطب و اینکه چطور راضی شد نقشی را بازی کند که در اوج رسیدن به جذابیتِ داستان فوت می کند؟ خاطرنشان کرد: برای نقشم در سریال افرا بیان همین تک واژه ی چه حیف شد! از سوی مخاطب، زیباست.

حیف شدن بخشی از زندگی همه ماست.

به عنوان اولین تجربه کاری ام در یک سریال تلویزیونی، ترجیحم این بود که جذاب باشم، هرچند غم انگیز و به قول مخاطب حیف شوم؛ ولی در عین حال درست تر و واقعی تر در ذهن مخاطب گنجانده شوم.

این بازیگر ادامه داد: فکر می کنم پیچی که در قصه ایجاد شد کاملا درست بود؛ در واقع من به کمک نویسندگان این سریال که ژانر را به خوبی می شناختند و به خصوص با همراهی بهرنگ توفیقی، کاراکتری از پیمان ساختم که حیف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمد صادقی: می خواستم جذاب باشم حتی اگر بمیرم!

محمد صادقی: می خواستم جذاب باشم حتی اگر بمیرم!