مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-12اقتصادي

سهم اشتغال زنجان در بخش خدمات پایین است


رییس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه سهم اشتغال استان در بخش خدمات پایین است،گفت: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات نسبت به سهم کشوری بیش از 16 درصد کاهش دارد.

- ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه استان زنجان در بخش اشتغال در سطح کشور جایگاه خوبی دارد، گفت: سهم اشتغال در حوزه صنعت استان با کشور برابر است.

وی با بیان اینکه سهم اشتغال استان در بخش خدمات پایین است، اظهار کرد: سهم اشتغال استان زنجان در بخش خدمات نسبت به سهم کشوری بیش از 16 درصد کاهش دارد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان بر لزوم تقویت اشتغال استان در بخش خدمات تاکید کرد و گفت: باید این مهم در استان به جد مورد توجه قرار گیرد و پرداخت تسهیلات بانکی در استان در بخش صنعت ضروری است.

فغفوری با بیان اینکه بیش از 36 درصد اشتغال استان در بخش صنعت است، ابراز داشت: طی چند سال اخیر اشتغال استان در بخش صنعتی رشد خوبی داشته و این بخش در تولید استان بسیار موثر بوده است.

وی افزود: سهم ارزش تولید بخش صنعت در اقتصاد استان بیش از 43 درصد است و ارزش تولید استان طی سال گذشته حدود بیش از 33 هزار و 400 میلیارد تومان بوده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه بیماری کرونا تاثیر زیادی در برخی از مشاغل داشت، تاکید کرد: از سال گذشته تاگنون بخش صنعت استان با تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اشتغال زنجان در بخش خدمات پایین است

سهم اشتغال زنجان در بخش خدمات پایین است